poniedziałek, 7 października 2013

Red luck.

Najukochańsze! <3
Nie zamierzam się usprawiedliwiać, że tak długo mnie nie było. Niestety wakacje okazały się urlopem również od Was. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. A więc wracam ze zdwojoną siłą i energią! Dziś przygotowałam dla Was śniadanie mistrzów, a już jutro będzie obiad! Obiad też mistrzów oczywiście :D
Z internetowych źródeł wiem, że kolor czerwony dobrze działa na osoby ospałe i przemęczone (na mnie podziałało!) :) Banan natomiast jest super extra źródłem witaminy C, B6, potasu, który (uwaga, uwaga!) obniża poziom sodu w organizmie. Dodatkowo jest aż po brzegi wypchany błonnikiem! I jeszcze jedna ważna informacja- banan jest prebiotykiem, czyli idealnym pokarmem dla DOBRYCH pasożytów układu pokarmowego. Czy to wszystko Was nie przekonało?!
Jeżeli nie, to wystarczy popatrzec, a buzia sama się cieszy. :-)


Zabieramy się do roboty!
Niezbędne produkty:
-jogurt naturalny
-truskawki (świeże, mrożone, w puszce)
-banan
-wafle ryżowe
-odrobina cukru

Truskawki rozgniatamy i miksujemy razem z jogurtem i cukrem (do smaku!). Otóż to, właśnie zrobiłaś/łeś swój smakowy jogurt! Gratuluję :)) Jogurt przelej do wysokiej szklanki, aby pogłębić wrażenia estetyczne. Na wafel ryżowy pokrój banan, udekoruj truskawkami. I jest! śniadanie w 3 minuty!:)

To oczywiście nie jest maksymalnie skomplikowany przepis, ale ma on by dla Was pomysłem na pyszne i szybkie śniadanko, a nie udoskonaleniem umiejętności kulinarnych.

P.S: I niech się uszy trzęsą, smacznego! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz