niedziela, 17 listopada 2013

40 twarzy Caroline.

TAG: 50 przypadkowych faktów o mnie, zmodyfikowanych na całe 40, żebyście nie usnęli! :)

1.Studiuję dietetykę. I jest to moja wielka miłość.
2.Mieszkam w Rzeszowie, a pochodzę z okolic Zakopanego.
3.Kocham moją siostrę. <3
4.Panicznie boję się psów. Ich szczekanie słyszę wszędzie. :(
5.Chciałam studiować medycynę, dostałam się na położnictwo i do ostatniego dnia nie byłam zdecydowana czy wybrać dietetykę, czy może położnictwo.
6.Uwielbiam facetów z tatuażami. <3 <3 <3
7.Trzy razy w życiu miałam warkoczyki na całej głowie.
8.Kocham zdjęcia. W formie wywołanej wiszą na prawie każdej ścianie, stoją na prawie każdej szafce i otaczają mnie prawie wszędzie. Wspomnienia to piękna sprawa.
9.W całym moim życiu wypaliłam dwie paczki papierosów. O dwie za dużo. Nie pakujcie się w to, błagam!
10.Nie ma dla mnie piękniejszego zapachu od aromatu kawy.
11.Mam nazwisko rozpoczynające się na literę W i w ostatnim czasie stało się bardzo modne- mogliście je zobaczyć na koszulkach, tapetach, legginsach i różnych różnościach. Nie zgadujcie, bo  i tak nie powiem! :)
12.Kocham tańczyć, najlepiej do rana! Pozdrawiam klub ADHD!
13.Trzy dni przed moją studniówką rozstałam się z chłopakiem, który miał być moją osobą towarzyszącą na balu. Poszłam z kolegą i bawiłam się świetnie. Piotrek, dzięki!
14.Jestem pedantką. Denerwuje mnie krzywo powieszona firanka, brudna łyżeczka na stole, niedomknięta szafka. Że już nie wspomnę o bałaganie!
15.Moim największym kompleksem jest nos.
16.Najbardziej lubię w sobie uśmiech.
17.Bardzo długo grałam w siatkówkę. W gimnazjum jeździłam na zawody. Obrzydła mi do tego stopnia, że nie mogę nawet oglądać meczu piłki siatkowej.
18.Na pierwszym roku studiów uczęszczałam na kobiecy futsal, czyli halową piłkę nożną kobiet ;)) Pozdrawiam trenera!
19.W wakacje zbierałam borówki amerykańskie w Holandii, gdzie szefową była Chinka. Buziak Yensi!
20.Za równy tydzień skończę 20 lat.
21.Nigdy nie miałam młodszego chłopaka.
22.Oglądam regularnie seriale: 'To nie koniec świata' i '2 XL' .
23.Chciałabym mieć męża Anglika.
24.W liceum byłam w klasie humanistycznej i w jeden rok nadrobiłam cały materiał biologii rozszerzonej.
25.Nie piję czarnej herbaty.
26.Kocham grzane piwo, z goździkami, imbirem, pomarańczą.
27.Moim ulubionym kanałem na yt jest 'Abstrachuje plus'. Rrrrrrrrrobert!!!
28.Zawsze rano piję kawę w moim wielkim, podwójnym kubku.
29.Nie lubię pisać SMSów.
30.Moją nową miłością jest zupa cebulowa.
31.Gdy zasypiam uwielbiam słyszeć odgłos pociągu przejeżdżającego po torach, czy szum kończącego lot samolotu. I mam szczęście, bo niedaleko mieszkania mam zarówno lotnisko, jak i tory kolejowe.
32.Kocham nocą jeździć samochodem. Marzy mi się całonocna podróż i rozkoszowanie się widokiem!
33.Uśmiechaj się zawsze i wszędzie, nie żałuj tego co było i nie bój się tego co będzie.
34.Raz w życiu miałam zafarbowanie włosy- na rudo. Zostawię to bez komentarza.
35.Jestem wdzięczna każdej osobie, która odwiedzi naszego bloga.
36.Mam ogromny szacunek do ludzi, którzy ciężko pracują lub swojej pracy nie lubią. Jesteście wspaniali, wytrwali i niepokonani!
37.Paprykę ostrą dodaję do każdego dania. Ogień musi być :)
38.Prawo jazdy zdawałam kilka...naście razy.
39.Wierzę bardzo mocno, że wszystko dzieje się po coś.
40.Kocham Was! Miłością szczerą i prawdziwą!!!

Przesyłam buziaka dla każdego kto dotrwał do końca i nie usnął trzy razy podczas czytania. JESTEŚCIE WSPANIALI! :*

1 komentarz:

  1. Fajnie przeczytać coś o was ;)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń